top of page

ZAČÁTEK MALÉHO PAPÍRNICTVÍ

Aktualizováno: 13. 10. 2019

Jak už jsem někde psala nebo říkala, mít vlstní papírnictví, vlastní značku byl můj sen. A stále je. Před pár měsíci to začalo náramkama se kterýma se doslova roztrhl pytel. Po Vánocích už tak velký zájem nebyl a já měla více času na tvorbu dalšího produktu. Jsem tak šťastná, že ti mohu představit sešity NikolaErber. ve 3 designech. - lední medvědi - mopsíci - modré kytičky

🌸 40 listů / 80 stran


🌸 Vše jsem si kreslila sama. 🌸 Vazbu, kterou sešity mají, jsem také sama šila. 🌸 Gumička je součástí sešitu, tudíž ti ho bude držet pokupě stále. 🌸 Papír, který sešity mají uvnitř, je ze 100% recyklovaného papíru. A jako poslední tě určitě zajímá cena.. Jeden sešit stojí jen 120 Kč. Pokud by si měl/a zájem stačí navštívit můj eshop shop.nikolaerber.cz ☺️ No a teďka pár fotek na ukázku.

Tak se měj hezky, Nikča



GUMIČKA




MODRÉ KYTIČKY





LEDNÍ MEDVĚDI




MOPSÍCI



MOPSÍCI








86 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page