top of page

NOVÝ ROK S DIÁŘEM

Vítej v novém roce 2020. doufám, že všem přinese hodně zdraví, splněných snů a přání. Snad jsi do dalšího roku plného dobrodružství vkročil tou správnou nohou ☺️.


Pozorně čti, dole pak máš bonus nejen pro vlastníky diáře.. 😊


Dnes tu pro tebe mám něco málo o mém již druhém (neuvěřitelný 🤩) diáři. chtěla jsem natočit video, ale asi bych se moc rozpovídala a to není potřeba.


Plánovače

Jak už víš, diář je týdenní. Najdeš v něm několik plánovačů. Jako první přehled celého roku 2020, 2021 a sloupcový plánovač. Dále pak měsíční čtvercový a denní. Vysvětlení jak funguje ukončení měsíců: Pokud by např. leden končil ve čtvrtek, bude měsíc končit celým lednem, a pak už bude stránka únoru. Pokud by ale Leden končil např. úterým, tak by poslední den byl neděle potom úvod do února a pak až poslední dva dny + únor. Snad je to pochopitelné 🤨.


Úvodní strany k měsícům

Každý měsíc má svou vlastní úvodní stranu. Jako první uvidíš ilustraci. Na další straně pak najdeš habit tracker pro tvoje cíle jako např.: dodržování pitného režimu, cvičení, zdravá strava apod. Dále tam jsou vypsané jmeniny a státní svátky. Pro narozeniny a pro tebe důležité dny, tam je také místo.


Svátky

Státní svátky jsou vypsané hnedka na začátku diáře, ale také jsou vypsané na úvodní straně měsíce nebo u jednotlivých dnů, kde jsou vyznačeny větším písmem než spešl dny (viz níže).

Jmeniny jsou vypsané pouze na úvodních stranách měsíců, aby si měl větší prostor u jednotlivých dnů.

Jako poslední najdeš u jednotlivých dnů vypsané nějaké spešl dny, co se mi zalíbily např.: den bez aut, den Nutelly, den úsměvů atp.



Doufám, že to důležité jsem napsala. Pokud ne a něco ti bude chybět určitě neváhej a napiš mi ☺️.




BONUS 🥳 Vytvořila jsem si list splněných přání a říkala jsem si, že bych ho mohla přidat i sem pro tvojí inspiraci. Už nevím kde nebo kdo mi to říkal, ale slyšela jsem, že by si člověk měl zkusit vypsat 1000 přání a snů, co má. Takže tenhle list nemusí sloužit jen na předsevzetí a sny na rok 2020, ale také pro těch 1000 přání 🔮.



List vypadá takto. Buď si ho můžeš stáhnout (mělo by to jít klasicky kliknutím pravým tlačítkem myši na obrázek), nebo se inspiruj a vytvoř si svůj.

V další článku se pak dozvíš, jak ho dostat do diáře, pokud ho nebudeš chtít lepit na nějakou ze stran 🤓.


Měj se krásně. Nikol


12 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page