top of page

VYUŽIJ VOLNÝ ČAS

Zdravím tě po docela dlouhý době 🙋🏼‍♀️. Jelikož je momentálně ve světě situace jaké je, tak samozřejmě se snažím trávit co nejvíce času doma. Podotýkám, že to kupodivu pro mě není tak strašné. Vím, že musím. Jindy totiž, pokud ten den nejdu alespoň ven s košem, tak jsem na zabití. Jsem protivná, bolí mě hlava a nic se mi nechce.

I když má člověk nějaké obavy a možná trochu strach, tak je spousta času dělat věci, na který jsme ten čas neměli. Čas jsme měli, ale nedali jsme těm činnostem prioritu. No a teďka je ta správná chvíle!


Co jsem začala dělat já? Snažím se každé ráno po probuzení alespoň půl hodiny číst. Pro někoho je četba normální, jenže já za svůj dosavadní život (21let) přečetla maximálně 4 celý knížky a trochu se bojím, že i to přeháním 🤓. A vůbec se neptejte jak jsem udělala maturitu 🤗. (Byl to takovej zázrak a štěstí 🍀.) První knížku mám dočtenou..juhuu 🥳.


Další činnost, kterou bych s vámi chtěla nejvíce sdílet je krasopsaní, kaligrafie, moderní kaligrafie. Než začnu se svým ''příběhem'', tak bych tě chtěla vyzvat, aby si i ty zkusil kaligrafii. Pokud se tak rozhodneš, budu moc ráda, když mě označíš na instagramu pod jménem @atelier_nikolaerber a budeme společně sdílet naši cestu a zlepšení. Už v prváku na střední jsme začali s psaním a to kurzívou. Jiné písmo jsme si vlastně ani nezkusili, což mě dost mrzelo. Až do teď jsem si říkala, že s tím chci znovu začít, protože to je krásný, když to někdo umí. Voalá jde se na to. Na instagramu jsem našla školu kaligrafie, která je zadarmo.. ano je ZADARMO ke stažení na webu. Okamžitě co jsem dodělala nutnou práci jsem to stáhla a tiskla. Přečetla jsem si na stránkách nultou a první lekci a dala se do psaní. Jsem ráda, že jsem byla v minulosti tak prozíravá a koupila si jak černé pero na kaligrafii, tak dokonce i barevné fixy. Pár řádků (čti papírů) se ti nebude dařit, ale pak si ruka zvykne a půjde to samo.


👈🏼 Moje první pokusy

Je to pro mě trochu výzva a těžší v tom, že mě rozmazlil iPad. Přísahám, že 2 roky jsem nenakreslila nic na obyčejný papír 😶😬. Všechno kreslím digitálně na iPad a tužku vezmu do ruky max. když píšu nákupní seznam nebo krátké poznámky v práci.












V dalších článcích, bych vám chtěla ukázat ty moje začátky jak s kurzívou na škole, tak i ty začátky dnes. Sama jsem zvědavá jestli mi to teďka šlo lépe, nebo to bylo zhruba stejné.

#skolakaligrafie #psanijehrani Měj se krásně a přeju hlavně zdraví! Nikol ❣️

23 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page