top of page

DALŠÍ LISTY DO DIÁŘE

Ahoj, dnes tu pro tebe mám návod, jak si přidat list přání z minulého článku nebo jakoukoli další potřebnou stránku do diáře a sešitu s kroužkovou vazbou.


Někdy ti stránky prostě nestačí. Někdy to není podle tvých představ a nutně v diáři potřebuješ mít pár stránek navíc. Dnes si ukážeme jak to vyřešit. ❗️Jedno upozornění na začátek. Kroužkové vazby jsou dělané podle počtu papírů, tudíž když tam nacpeš papírů moc, nepůjdou ti listy otáčet. Jdeme na to. Na výrobu dalšího listu jsem použila: ▪️ Diář nebo sešit kam chceš listy vložit

▪️ Prázdný nebo potištěný papír nejlépe tvrdší 100g a vejš (klasický kancelářský papír má 80g). Je to proto, aby ti stránka vydržela déle a šla líp otáčet.

▪️ Tužku

▪️ Pravítko

▪️ Skalpel nebo řezák

▪️ Podložku na řezání ( čisté prkýnko, řezací podložku k tomu určenou, kus kartonu,...)



Krok č. 1

Nejprve si vytiskni a vyřež nebo vystřihni pažadovanou stránku. Já jsem list zvolila trochu menší než jsou ostatní.


Krok č. 2

Naměř si přiložením listu ke stránce mezery, které pak budeš řezat. Nejlépe otoč papír a tvoř z rubu, aby tvé značky pak nebyly vidět. Otoč ho ovšem SPRÁVNĚ!


Krok č. 3

Všechny značky spoj pomocí pravítka ať to máš co nejrovnější. Já jsem si to, co budu řezat označila ještě křížkem, abych na něco nezapomněla nebo neřezala mimo.


Krok č. 4

Začni řezat. Dej pozor, aby si neprořízl tam, kam nechceš. Řezej opravdu jen čtverce jako je to u originálního sešitu.


Krok č. 5

Předposlední krok je proříznutí čtverců aby si stránku mohl vložit do sešitu. Prořízni jedním řezem uprostřed čtverce.


Krok č. 6

Vše přebytečné vygumuj, pokud si to dělal ze předu jako já. Za normálních okolností, bych to dělala zezadu papíru, aby nebyla tužka náhodou vidět, ale abych ti to hezky ukázala zvolila jsem lícovou stranu.




Doufám, že se ti návod líbil a vyzkoušíš ho také. Neboj, vše zabere tak 10 - 15 minut. Pokud budeš tvořit, označuj můj instagramový profil @atelier_nikolaerber u svých výtvorů. Měj se krásně, Nikol ♥️




43 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page