top of page

Odpočinek


Krásný den, doufám, že se máte krásně a léto si užíváte🔅. S přáteli jsme letos jeli už na druhou dovolenou. Fotky z první dovolené, která byla částečně na Šumavě a částečně v krásném České Švýcarsku, najdete TADY. Na téhle dovolené jsme hodně chodili a jezdili na výlety, takže jsem nevypla hlavu úplně. Z výletů jsem byla vždy docela vyčerpaná, takže mi nezbyla energie na nějaké plánování, čtení apod.


Druhou dovolenou jsme trávili v Chorvatsku🏝. Na tu jsem se moc těšila. Zabalila jsem si s sebou 3 knížky a blok s tužkou. Věděla jsem, že to bude "válecí" dovolená. Během jednoho dne jsem přečetla knížku, která mi otevřela oči a já z ní byla naprosto nadšená. Poprvé jsem z knížky byla unešená a dokonce jsem si vzala i ten blog a vypsala si zajímavé pasáže. Vlastně ta knížka je plná citátů, takže jsem si ty nejzajímavější z nich a mně nejbližší a nejsrozumitelnější vypsala. Určitě něco vymyslím, abych je předala i vám, protože mě opravdu baví. Chápejte... já nejsem knihomol🤨, takže tohle byl u mně veliký úspěch, že jsem si dokonce udělala výpisky. No, tak mám z toho takovou radost. Jedna kniha celá přečtená a druhá po delší době dočtená. Jeden můj cíl splněnej. Dokonce jsem si hnedka udělala objednávku asi 5 dalších knížek. Jsem na sebe zvědavá. Druhý cíl byl sepsat si body, nápady a postřehy co bych vlastně chtěla dělat se svojí značkou. Zdaleka jsem si nenapsala všechno. Potřebovala bych tam být alespoň 14 dní, abych si to vše v klidu urovnala. Ovšem teďka nemám ani čtvrtinu toho, co bych si sepsat měla. Přemýšlím, že bych se o tom v nějakém příspěvku mohla trochu rozepsat. Tak nějak i pro sebe, abych si to v hlavě srovnala. Teďka vám ukážu pár fotek z dovolené a vy si užívejte léto. I když momentálně za oknem to vypadá jako podzim 🍂.



Měla jsem takové štěstí. Díky tomu, že jsem vstávala brzy ráno, tak jsem mohla vidět želvu a hnedka po ní připlul delfín. Ani nevíte, jakou jsem měla radost.


Poslední den jsem si přivstala a šla na východ sluníčka. Nebyla to taková podívaná jak jsem si myslela, že bude, ale bylo to stejně krásný. To ticho bylo na ránu nejlepší.



13 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

DIÁŘ 2021

bottom of page