top of page

Focení s vílou

Jednoho dne mi v directu na Instagramu přistála zpráva, jestli mám čas a mohu nafotit slečnu s malým pejskem. Samozřejmě jsem na to kývla a dohodly jsme termín, protože to byla pro mě další taková menší výzva🐕. Pejska už jsem jednou fotila, takže zkušenost jsem měla a počítala jsem i s tím, že to bude boj s trpělivostí. Ovšem tenkrát jsem fotila už trochu starší štěně. Na fotky se můžete podívat TADY a TADY 👈🏽. Pejska měla slečna 14 dní, takže to byl opravdu malý prcek a musím teda říct, že i dost živý. Z počátku jsem byla taková zmatená a nešlo mi ho zachytit. Ale po chvilce už jsme si na sebe zvykli a všechno šlo krásně. Štěně bylo za nějakou dobu tak unavený, že na polovině fotkách spí 😴. No ale je to roztomilý nemyslíte😍? Ovšem z čeho mám největší radost jsou fotky při západu s létajícím hmyzem okolo. Přišlo mi to v tu chvíli tak kouzelný. Byla jako víla🧚🏼‍♀️. To byl teda náš záměr už od začátku, ale že to dopadne takhle nádherně mě nenapadlo.

Více fotek naleznete ZDE v galerii. Doufám, že se vám fotky líbí stejně tak, jako mně. No a pokud budete mít taky zájem o nějaké focení, určitě mi napište. Klidně na Facebook nebo na Instagram do directu, kde jsem jako NikolaErber. Tak ahoj u dalšího příspěvku. Nikol❣️

61 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

ZAMILOVANÍ

bottom of page