top of page

Sluníčková slečna

Pokaždé jsem zatím všechna místa na focení našla úplnou náhodou. Většinou jsme kolem nich s přítelem projížděli. Tentokrát to nebylo vyjímkou a já měla takovou radost, že jsme tohle pole našli 🌻🌻. Hnedka jsem se optala jestli tam semnou někdo nechce zajet. Nakonec jsem přemluvila kamarádku, aby se mnou jela udělat pár fotek. Neměla jsem ani strach z focení, ale spíše z cesty. Poprvé jsem musela řídit takhle daleko. Zvládla jsem to a obě cesty jsme přežily. Na místě jsme strávily asi hodinku. Netušily jsme teda, že slunečnice budou takhle vysoké. To nás docela překvapilo, že jsou vyšší jak my.



Na to, že se kamarádka nechtěla moc fotit a necítila se před objektivem, tak si myslím, že to dopadlo velmi dobře a fotky jsou pěkné 🥰. Co myslíte vy? Povedly se nám? Více fotek najdete v galerii TADY.

22 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

ZAMILOVANÍ

bottom of page