top of page

FotoDeník #02

6. - 12.4. 2020

Dnes je neděle a já tu mám pro vás pár fotek z uplynulého týdne. Není jich moc, protože moje dny většinou vypadají následovně: mezi 8 a 9 vstanu a když musím pracovat, tak pracuji. Když nemusím sedět u počítače, kreslím na tabletu nebo jedu za rodiči na zahradu. Ještě nejsem zvyklá držet foťák nonstop v ruce a tak grilovačku, kterou jsem chtěla nafotit jsem nenafotila. Měla jsem fakt hlad, takže na foťák nebylo pomyšlení 😅. Doufám, že se vám těch pár fotek bude líbit ☺️. Jestli ano, nezapomeňte dát na příspěvek srdíčko ❤️.



Nestihla jsem úplněk, který všichni fotili. Nebylo mi dobře a tak jsem si blejskla alespoň měsíc na začátku týdne v odpoledních hodinách.


Čaj je poslední dny moje must have! Nepiju kafe, tak ho nahrazuju čajem.


Květinka jen tak pro radost.



Můj vrchol velikonoční a jarní výzdoby 🌷. Zápichy ve tvaru vajíček do květináčů a jednoduchý věnec s buksusem a drobnými kytičkami. Jo a nesmí chybět zajda 🐇. Nevím jak vy, ale já ty Velikonoce nějak nemusím. Nevím od kdy. Možná od té doby, co k nám začali chodit i cizí kluci a neuměli skoro ani pozdravit, natož říct nějakou tu říkanku. Nejlepší by pro ně asi bylo zazvonit, dostat peníze a odejít.


Když nejsem líná, tak si každý večer zapálím svíčky s nějakým olejíčkem pro zpříjemnění toho "domácího vězení".


V sobotu to byla krása. Z ničeho nic se nad námi objevilo obří srdce. Bohužel levá polovina moc rychle zmizela. Nevím jestli to byl nějaký plán a vzkaz o kterým nevím, ale byla to fakt nádhera.



No a v sobotu večer jsme s přítelem šli zkusit nafotit motorku. Je to pro mě veliká výzva a mám se hoooodně co učit. Takže fotografové. Kdybyste měli rady, sem s nima 🙋🏼‍♀️.


Jen tak město na konec.

7 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

ZAMILOVANÍ

bottom of page