top of page

NOVÝ TÝDEN V DIÁŘI

Krásný den ☀️ Rozhodla jsem se začít více sdílet moji práci. Už je na čase🙋🏼‍♀️! (Jen doufám, že mi to vydrží a bude na to čas.) Nevím zda všichni, co to právě čtete, víte o mém e-shopu shop.nikolaerber.cz. Najdete u mně papírenské věci nebo třeba i nějaké šperky. Přijde mi, že pokud tu stránku někdo navštíví, jsou to jen ženy. Pánové, vy své drahé polovičce nebo třeba mamince můžete také něco pořídit. A pokud jste z okolí 📍Náchoda je možné osobní předání, jinak posílám přes Zásilkovnu a to klidně i na adresu. Zpátky k dnešnímu článku. Dnes bych vám chtěla ukázat rychlou fotku před a po mého týdne v diáři. Zatím jsem nalepila jen samolepky a pro lepší přehlednost obtáhla víkend, protože většinou se mi diář plní až v průběhu týdne. Konečnou fotku zveřejním na mém Instagramu o víkendu. 🔅Diář používám můj a nebojte se.. na diáři pro rok 2021 už se pracuje a doufám, že to bude pecka! Pokud se vše povede, tak to bude obrovský skok k lepšímu oproti letošnímu diáři. 🔅Veškerý text co v diáři mám píšu černým Centropenem s hrotem 0,3. Líbí se mi to víc než obyčejná propiska. Občas použiju obyčejnou tužku, ale to jen tehdy, když daná věc není ještě na 100% potvrzená. Někdy také používám fixy od Faber-Castell, ale to jen doma. 🔅Co se týče samolepek, tak ty si tisknu také sama. Pár z nich najdeš u mě na e-shopu. Snažím se o nějaké novinky, ale technika se rozhodla nespolupracovat, a tak mi to chvilku potrvá. Věřím ale, že pak budou skvělé.



Napište mi, co ve svém diáři používáte vy a jestli si obrázky kreslíte nebo také samolepkujete☺️. Mějte krásný start nového týdne. Nikol❤️

10 zobrazení0 komentářů
bottom of page